Iklan Nuffnang

Monday, January 10, 2011

L O V E breed H A T E ?? (vice versa)



adoi adoi adoi...AJL baru je abis dan pemenangnya ialah Cik Ana.apa apa pon tahniah kepada FT (Peja Tahir) kerana sempat menggondol persembahan terbaik utk lagu HANYUT (or is it TENGGELAM??)BLACK mcm biasa..suara mantap!!tp heran plk aku vokal terbaik dapat kat si kembar JOHAN raja lawak tu.

kaitan dengan tajuk aku ialah...AKU X SUKA ANA!!hahahahaha~tp dlu pon aku x suka FT,CT pon aku x minat...Mamat Khalid pon seangkatan laa.tp sekarang dah lain...FT dah jadi artis kegemaran aku hahahaha~ lagu2 CT pon aku dah boleh layan sikit2...cerita brade Mamat Khalid yang dlu aku tgk tah apa2...skang dah agak2 tau dah apa yang tersirat dan tersurat (macam karangan BM SPM daa..)

tp ada satu yang aku benci dan aku harap x akan berubah...ManUre hahahahha~

p/s: kesemua pernyataan diatas adalah berkenaan BENCI kepada SUKA,so utk SUKA kepada BENCI..nantikan kemunculannya huhuhu~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...