Iklan Nuffnang

Saturday, January 22, 2011

Kad SIM rosak; Salahkan telifon

hadoiii...nah, kena sejibik.dulu elok2 pkai cokia,gatal nak tukar.skang apa dah jadi huhuhuhuhu~ padan muka aku.aku rasa kejadian paling tensen bagi pengguna telifon bimbit adalah apabila SEMUA no kenalan dia 'ter'padam & dia tak memiliki fail simpanan utk hal tersebut.arghhhh...jenuh beb nak taip 1-1 balik semua.mau beratus-ratus lemon...sebagai penyelesaian,aku pon pilih2 la nama2 yang patut berada dalam kancah hidup telipon sesentuh aku tu.dan aku amat berharap file backup yang aku hasilkan kali ini akan menunjukkan prestasi yang cemerlang apabila khidmatnya ditagih kelak.bukan apa,aritu aku dh buat fail simpanan guna pimbackup,tapi x layan aa..bila aku try restore,keluar paparan menyatakan usaha tersebut gagal.adei adei adei..so harap kali ini tidak akan berlaku lagi.

owh..lagi satu.kalau henset tetiba x detect line provider tu...pandai2 la buat backup apa yang patut.lps tu try cabut kad sim & taruk kat henset lain...tgk boleh jalan ke x.kalu bolih jalan,maksudnya kad sim tu ok cuma henset tu je yang x ok.so renung-renungkan lah dan selamat beramal

2 comments:

  1. miahahaha kan dah carik penyakit tu

    ReplyDelete
  2. buke weh...nok try jgk telefon jenis lain2.duk main nokia jah dari kecik sapa besar hahahaha~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...