Iklan Nuffnang

Sunday, March 6, 2011

dah makan ke belum??

dah makan??beluim??kalau beluim..jom g makan hahahaha~ kita g makan makanan melayu aa dulu.tempat dia x jauh...sebelah MRR2 je.

RESTORAN ISTANA BAMBU!





(hehehe~ gambor tapau dalam internet je sbb aritu kepala pusing,so aku x snap gambor KUDOS TO TUAN GAMBOR!!)

apa yang best kat sini?aku rekemen aa korang datang sini..huhuhuhu~ bnyk best oooo...1st of all,mesti aa sbb scenery dia.fulamakkkkk...tangkap cintan beb.aku pegi aritu waktu malam dalam pkol 9 (lebey2...x de la sharp sngt hehehe).masa mula2 masuk kat parking dia, aku dah sumpah seranah.becak!!!ore klate kato "lecoh"...apa daaa...tp masuk je kat dalam bangunan dia...ati aku dah sssseeejukkkkkk dgn kadar yg pantas.sebabnya...bunyi cengkerik + air mengalir...perghhhh.macam duk kat kampung wa cakap lu.

kiri kanan entrance bangunan ada mini bendang..fuhh..dahsyatttt!tp x sempat nak kaji la plk dia pkai padi betul ke padi x betul (kalau korang pegi,korang check sdiri,ok?)jalan depan sikit ada kaunter receptionist.cakap je nak makan untuk 7 orang...terus dia bawak ke meja.

lepas order air...tunggu dalam 15min baru la air sampai.nak marah pon x bley aa sbb masing2 order air jus.dan aku yang order air teh mint pon terlibat la skali menunggu air masing2.walau pun lambat tp air jus dia mmg fresh & kawwww.patut pon lambat (kot..)

10min kemudian..makanan pon sampai.yesss..akhirnya.penantian perut berkeroncongku tamat jua.menu yang aku pesan:
2 small tomyam ciken (3-4 org / serving)
1 small lemon ciken (-ssda-)
1 small black pepper beef (-ssda-)
1 small fried crispy beef (-ssda-)
7 nasi putih

huhuhuhu~ aku mula2 mcm biasa aa,hirup sup.fuhhhh...boley tahan.tp sayang ayam dia serve skali ngan tulang,so aku skip isi...aku ambik kuah je.lemon ciken??antara paling awal habis selepas air...kui kui kui,tp aku x tau sedap ke x sdap sbb aku x sempat rasa hahahaha~ aku duk syok bedal Fried Crispy Beef daaa..Black Pepper pon aku bdal gak,tp agak pedas aa...so,lassssst skali yang bersisa adalah Black Pepper Beef.sori BPB,aku x larat nak abiskan sbb aku minum air panas...kalau aku order jus,mmg aku ratah je..

bil malam tu??aku bleh kata not bad laa..berbaloi.kalau korang rasa mahal pon mungkin sebab kebanyakan menu dia kita boleh dapatkan kat kedai2 makan biasa dgn harga yang jauh lebih murah.tp bagi aku,restoran ni mmg best (for special occasion)

PELAN LOKASI

walaupun restoran ni jenis open air,tp korang x yah risau la psl gigitan cinta si nyamuks2 tu.sepanjang aku duk lepak kat kedai tu,jangan kata nak gigit...nak tumpang lalu pon x penah nampak.huhuhuhu~ so,kulit bayi2 yang comel tu memang akan selamat la sepanjang berada di restoran ni,insyaAllah...

2 comments:

  1. siap ada plan lagi...baguih tol...

    ReplyDelete
  2. promo..promo..hahahaha~ kang bulih dapat makan free,manyak untung oooo hahahaha~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...