Iklan Nuffnang

Friday, February 11, 2011

this week update...Forex & Gold

adoii...minggu yang memenatkan.mula-mula penat sebab team fav aku ARSENAL FC berjaya menukarkan keadaan menang kepada seri.hahahahaha~ bola itu bulat beb.adoi...lead 0-4 pon boleh kejar.apa2 pon...keep it STEADY!!

2nd penat sbb forex...benda dah lama tp aku baru nak ambik kisah hehehe~ benda ni member rumah aku bawak mai dari kampung.pehhh...jenuh mata beb duk tgk graf turun naik.nak beli ke nak jual?kang kalu jual buatnya harga naik..mamposss hahahahaha~ tp main menda ni mmg best (bg aku) hehehe~ thrill.dah hampir sminggu blajar dan dah bleh buat profit 20%.hebat tak?keh keh keh keh...okey aa tu.modal 5 juta skang dah 6 juta beb.x pecaya??? jap aku upload gambor:




haaa...amacam? dah pecaya? kekekekeke~

penat yang keseterusnya ialah sbb emas...ayarkk,yang ni pon mmg dah lama org cakap tp dulu buat dono je.beli emas 100g arini katalah harga $100,tunggu setahun lagi harga dia dah x jadi $100 dah beb.paling2 koman pon mau naik 15%.PALING KOMAN aa ni...pehhh.so kalau ada duit mati kat dalam ASB ke ASN ke..baik buat keluar pastu simpan dalam bentuk emas.serius 2rius 3rius ni...aku dah go through harga emas dari tahun 2000 ke 2010...pehhhh.dari harga $800 dia naik jadi $1350 lebih...haaa tu dia.tp aku x galakkan labur emas dalam bentuk barang kemas sbb dia ada susut nilai..kalau jongkong @ bar dia x ada susut nilai okey.ingat tu EMAS TIADA SUSUT NILAI...so kalau pegi dkt kedai dia kata emas ada susut nilai tu,korang smackdown je tokey dia tu.

sambung buat keje dlu..daa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...