Iklan Nuffnang

Wednesday, August 11, 2010

sahur!!!

salam ramadhan semua.

amacam hari pertama..sempat bangun sahur ke x?harap korang sempat sahur dan dah niat untuk puasa.kalau nak senang..niat sebulan terus.aku pagi tadi bangun pkol 4:30 pagi,alhamdulillah.nasib baik sedar..kejut budak2 rumah untuk sahur.untuk hari pertama,kami ingat nak sahur kat kg baru...so meredah kedinginan pagi la kami tadi.tup tup sampai kat kg baru...perghhh,kedai kat simpang 3 tu tutup...suraya pon dah nak tutup kedai.arghhh...sudahhh.agak cuak jgk ler tadi...x kan nak bedal mc D je.tp 1st day orite je kan...

kami pegi depan sket,dekat pintu gerbang tu kan ada medan selera...still bukak lagi.orang pon masih berpusu2 lagi masuk kat medan tu.maknanya ada lauk lagi la tuu...kami park keta,masuk tgk lauk...tinggal sisa2 je,lauk best smua dah abis.so nak x nak aku ambik je ayam pedas...tu pon seketul je ngan kuah sardin hehehehe~

so bermula la xpdc melantak kami...makan punya makan dengan muka yang x berapa slera nak makan,kami telan je la...sambil2 tu mata aku duk tgk kat tv,cite merisik kabar hosted by abe aznil hj nawawi.layan je la..mcm syok jgk.dah agak2 telan2 x masuk tu,kami stop.panggil brader utk kira.nasi putih 4,ayam masak pedas 2,ayam goreng 2...nak tau brapa?hehehehe~ boleh tahan la RM17!!!!hahahahaha~ mangkuk hayun...tu x termasuk air...tea o beng 2,milo ais 1,nes beng 1 berjumlah rm6.90!!mantap!!!

tp aku heran,malam tadi aku makan malam 2 nasi goreng cina,1 bihun goreng,1 meggi goreng, 3 air buah, 1 tea o beng..rm16 hengget je.cilanat!!tp makan malam kat kedai makan Atas Tuber laa...x nak masuk lagi dah aku kat medan tu

korang sahur/bukak pose kat mano?

2 comments:

  1. situ mmg la mhl weih, lauk dia byk, tp ko kmn g pukol 3pg la..

    ReplyDelete
  2. lauk banyok???ces...ayam skeping je boh,tu pon ayam tu dah tahap vateren perang doh.zzz...jiwa kacau aa kg baru

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...